vrijdag 12 november 2010

onze nieuwe badkamer



wat n knoert van n douche-kop he?Aan de linkerkant tegen de muur aan zie je nog net n

glimp van de luiken.Voorheen was dit mijn voorraad kamer toen de winkel er nog niet was

maar wel de spullen.Dus n gewone kamer met veel ramen daar moest iets voor.We hebben

over van alles gedacht tot dat de luiken beneden ipv. gordijnen kwamen.

Ha ha manlief over stag hij is zelf aan de slag gegaan en heeft prachtige luiken gemaakt.


ahum zoekplaatje




Eigenlijk waren toen de ideen geboren en van t ene idee kwam t andere Martin heeft alles
getekend en klaar waren in ieder geval de plannen.

Tijdens onze vakantie in Frankrijk zat ik in n aantal woonbladen te kijken naar badkamers,ik vindt dan heerlijk om van n aantal ideen 1 idee te maken.Martin keek over mn schouder heen we keken elkaar aan en daar gingen de tekeningen het moest
zo'n beetje n mix uit de bladen de worden.

Gelukkig heeft mn lief echt vaak dezelfde ideen op dezelde tijd als ik dus zijn we vaak
het erg eens met elkaar.

Er moest n hoge smalle kast komen met beneden n dichte deur en daarna glas en heel
graag oud gebobbeld glas.De kast kwam achter de deur dus dat was n hele puzzel maar
t is echt waar wat ik bedenk of verzin het lukt m altijd weer om t zo te maken als in mijn
hoofd zit.Ik BOF daar mee.


Het bad op pootjes is besteld de kranen zijn even voor t idee en zo bouwt hij langzaam maar
zeker, tussen al zijn drukke werk ieder vrij uurtje alles op!


Ik hou jullie op de hoogte!


Lieve groet,Ingrid

5 opmerkingen:

  1. Wauw, veel belovende foto's en verhaal. Ben super benieuwd naarhet eindresultaat, maar waarschijnlijk prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, klinkt geweldig! bad op pootjes, super!! Ik zou mijn badkamer ook graag onderdompelen en metamorfosen. Uit 1974 (griezel griezel griezel). We hebben een paar jaar geleden een offerte laten maken, zodat we wisten wat de prijzen een beetje waren... Ze kwamen uit tussen de 16.000 en 20.000 euro.... mijn broek zakte af van schrik, niet normaal meer dat ze dat durven te vragen voor een badkamer van 6m2... !

    Mijn man heeft helaas twee linker handen... dus ik hou me aanbevolen hoor!! hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww...dat gaat de goede kant op....ben benieuwd naar het eind resultaat !!.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh...wat gaaf, zo'n handige man! Ik ben heel benieuwd hoe de badkamer gaat worden! Succes met de klus!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen