woensdag 11 maart 2009

zo moe als n hond




Het weekeinde zit er al weer n poosje op helaas
hebben we bijna niets gekocht op onze zoek
tocht naar brocante in Duitsland.Te duur en vaak
niet onze smaak.
Dus rij nu weer stad en land af om mooie
spulletjes te vinden,intussen ben ik ook aan t
inpakken voor de LENTE-MARKT waar ik
vrijdag en zaterdag aan mee doe.
Dit in n hele gezellige kleinschalige markt in
Tricht vlak bij Geldermalsen.Ik heb daar ook
met de kerst op de Dickens-markt gestaan.
Het is een hele leuke markt met Engelse en Franse brocante heel gezellig met n aantal stands met hele leuke spullen en n mooie winkel erbij.
Dus heb je vrijdag/zaterdag nog niets in je agenda staan.....Langweg 31 Tricht van 10 tot 5!!!
Intussen is er dan ook nog n huishouden,honden,kids en man-lief en haast veel haast,dus
alleen foto's van lieve Fleur die geniet van de eerste lente-zonnestralen.Uniek moment want
meestal heeft Fleur ook haast net als haar vrouwtje dus.
Ik wens jullie alvast n heerlijk lente-weekeinde toe en wie weet tot in Tricht!



12 opmerkingen:

  1. och wat een dot Fleur!
    wij hebben nog 1 bearded collie,hadden er twee.
    Wat een dotten van een honden he,zulke lieve sullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ligt Fleur er heerlijk bij zeg. Jammer dat je niks gevonden hebt in Duitsland, maarja het moet wel betaalbaar blijven he. In ieder geval veel plezier in Tricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fleur heeft het wijs bekeken, lekker even genieten van de eerste zonnestralen.
    Wat een schatje.
    Veel succes aankomend weekend in Tricht en ik hoop dat je op je zoektochten door Nederland heel wat mooie spullen kan scoren.

    Fijne avond en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, wat schattig,
    Gioia is op slag verliefd op deze beauty fellow.
    veel succes alvast toegewenst in Geldermalsen.
    namens
    Gioia Made Soap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je zo ver weg woont....anders wist ik het wel.
    Maar succes met de verkoop.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is jammer dat je niet geslaagd bent.Vaak zie ik ook wel op markten of zelfs kringloopwinkels dat men veel te veel vraagt voor sommige dingen.Als men maar half denkt dat iets 'in' is of 'trendy'dan gaat de prijs omhoog.Je hebt trouwens een schat van een hond en ook een slimme om zo van de eerste zonnestralen te genieten !! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    wat jammer dat je weekendje Duitsland niet opgeleverd heeft, wat je graag wilde...
    vrijdag en zaterdag heb ik 2 nichtjes waar ik op pas, maar heel misschien kan ik het zaterdag nog wel even redden... als het lukt, kom ik even langs, lijkt me wel heel leuk !!

    in ieder geval succes ! groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het reisje niet opgeleverd heeft , waar je op had gehoopt. Ik heb ook het idee dat de brocante overal steeds duurder word, hopelijk vind je hier nog wat van je gading. Jammer genoeg is de markt te ver weg voor mij, maar veel succes gewent in Tricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid ,
    hoop dat je ondanks de drukte toch ook een beetje hebt kunnen genieten van je weekendje weg........je hebt het natuurlijk best druk gehad de laatste weken en ik denk dat je dan soms ook echt even jaloers kunt zijn op zo'n slapend hondje ,die gaat (net als onze katten )gewoon liggen als ze moe zijn en wij draven soms maar door en door.
    doe rustig aan he en geniet komend weekend van de lentemarkt ,ik duim voor het zonnetje !!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ingrid,
    Jammer dat het niet helemaal geworden is wat je van je bezoek aan de verzamelmarkt had verwacht in Duitsland.
    Je zal vast wel mooie spullen vinden.
    Fleurtje is schattig.
    Onze poes heet Fleurtje.

    Groetjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid .
    Dat is balen dat je niks gescoord heb , ik ga regelmatig naar Belgie en het overkomt mij ook dikwijls dat je met hoge verwachtingen naar een markt gaat en met niks terug komt . balen .
    Wat een schat van een hond heb je , Onze jack russel is helaas avgelopen kerst overleden , stil hoor zonder hondje ..
    succes met je markt .
    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Balen is dat he, zo'n markt met onbetaalbare dingen! Had ik vorig jaar in Brugge. Maar toch erg leuk gehad. De markt klinkt leuk, maar helaas beetje ver ! Succes! Groetjes Es

    BeantwoordenVerwijderen