zondag 1 maart 2009

bijna af!deel 1

Met dit ellendige ding begon t allemaal.Al jaren n doorn in mn slaperige oog!


Heerlijk hoor op n zwoele zomeravond,maar zeg nou zelf dit is toch meer dan spuuglelijk n echt
mannen-functioneel-aankoop-wind-ding.


Nu had ik,ik weet niet meer bij wie op t blog n prachtig plaatje gezien van n slaapkamer met luiken ernaast luchter erboven.
Zo'n plaatje laat me dan niet met rust dat MOET ik uitvoeren.Het mooie bed
hadden wel al,ooit als roestig geval ergens van n erf gekocht
opgeknapt en we genieten nog dagelijks van t mooie bed.

De stapel met Franse spiegels ook zo'n tic als ik er eentje
zie dan moet....afschuwelijk toch he hebzucht!
verder hebben we spulletjes overal en nergens vandaan
maar aan alles hebben we n herrinering,en dat is heel
leuk

















2 opmerkingen:

  1. Goh Ingrid,
    Is helemaaaal niet herkenbaar hoor die hebzucht haha (heb net op de blog wat over mijn antieke schoentjes gezet :-))
    maar je maakt me wel nieuwsgierig hoor, krijg je ook een mooie luchter boven je bed ??
    enne die Franse spiegels zijn niks aan joh, verkoop ze maar gewoon aan mij haha
    Fijne dag !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid , mooie en sfeervolle hoekjes heb je in je slaapkamer ,vind dat luik zo mooi en dat oude tafeltje en die spiegels enz enz........
    Ben benieuwd of je slaagt voor een mooie kroonluchter ,zou wel mooier zijn dan wat er nu hangt ,dat is niet echt brocante ....hihihihi
    groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen