zondag 29 maart 2009

mag ik je even voorstellen...


Vorige week ben ik op en neer gereden naar Friesland vlak bij Dokkum om dit prachtige beeld
op te halen.Was al zo lang op zoek.Dit beeld heefd helemaal mijn kleuren,weet nog niet
of ze hier blijft staan zo in de nis,was eigenlijk wel de bedoeling maar....










De mooie bloemen kreeg ik van Martin
vanwege de awards...is dat niet heel lief?




















Het beeld is zeker wel n meter en de nis is
ereigenlijk voor gemaakt en veilig voor
spelende,drukke honden.
Maar n beetje verandering in huis dat kan wel
weer eens...dus wordt vervolgd































































7 opmerkingen:

  1. Leuk om kennis te maken met deze dame. Ook leuk trouwens dat je bloemen hebt gekregen voor je awards, dubbel en dwars verdiend.

    Ik wens je een zonnige week

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje, ze komt goed tot haar recht in de nis.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super beeld....die past overal. En nog bloemen.......je bent maar verwend.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die rust die ze uitstraalt...
    en ze vindt het vast niet erg om de kamer af en toe eens vanuit een andere hoek te bekijken!
    Wat lief dat ook je man meevoelt met het bloggersleven. Geniet deze week maar lekker van de beloofde zon en van Maria!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,soms moet je een stukje rijden he om iets moois te kunnen bemachtigen ;-)
    Maar wat kan je blij zijn als je iets vind wat je al zo lang wilde hebben.
    Geniet er maar van Ingrid.
    Fijne dag en groetjes van
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig beeldje, prachtig die kleuren en ze staat er heel mooi in je nis.
    Wat lief van je man dat hij je verrast heeft met zo'n mooie bos voorjaarsbloeiers.
    Een zonnige dag.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haihai.
    Ik had wel behoorlijk last van mijn billen na die afstand, maar dat kwam ook omdat we een tijd stil hadden gezetten. Zolang je blijft fietsen merk je er weinig van.
    Ik vind het heerlijk. fiets ook dagelijks naar het werk..
    En nu gaan we met ze alle sportief doen.
    Ik heb er zin in.
    Thanks voor je reactie. Je foto's zien er super uit..

    Liefs Kayleigh

    BeantwoordenVerwijderen