dinsdag 16 februari 2010

héél véél nieuwe spulletjes!!

Misschien kennen jullie mn andere tafeltjes nog wel,ze hebben niet zo lang gestaan vanaf dat ze binnen kwamen hadden we al zoiets van hhmmmm.Dit tafeltje is eigenlijk n oud werkmans-
bankje zit bovenin n klep en hier hadden we zoiets bij van ja dit is m dan!





Was niet van plan om met de wijzerplaat gekte mee te doen,manlief snorde deze op en....toch wel
mooi eigenlijk.














Het Vendome paspopje,een kadootje van Tim is ook weer eens naar beneden gehaald n oud
''opstel'' van Lindy staat er achter.Ben niet zo'n moeder geweest die allerhande werkjes
heeft bewaard tot mn grote spijt nu.Maar deze heb ik destijds direct ingelijst ja in groep 3
zat t creatieve er al in.Op het moment loopt ze stage bij MG. Greggor op de afdeling
ontwikkeling bij de kinderkleding,komt wel goed met dit kind!























Moet waanzinnig aan het nieuwe fototoestel wennen met mn oude
kon ik sneller uit de weg.
Achter de stolpen zie je de onderkant
van de paneelspiegels eigenlijk
zonde dat je er niet zo veel van ziet.
Maar wissel zo vaak straks staan ze
misschien helemaal in t zicht.








Zie je de rolletjes groen lint?Action
eindelijk dames heb ik daar ook eens
een goede buit vandaan.










de bijbeltjes waren eigenlijk voor
de winkel,nu even niet.Te mooi












Deze panelen met hele oude spiegels erin kwam ik iedere keer weer tegen op MP en in de buurt
en ik koop ze voor in de winkel,en dan pas ik ze héél eventjes thuis zo bracht ik t bij Martin.
Hij sloeg z'n ogen al naar boven en ja hoor nu staan ze achter mn tafeltje.Achter mijn........
nieuwe Maria beeld.Helaas is ze iet zo groot als de andere maar ook wel betoverend mooi
en misschien toch wel veiliger zo op de tafel ipv. in de nis.Zo zonde als deze ook weer omgegooid
wordt door Fleur die haar intrek in de nis heeft genomen.










































Prachtig he?De rest van de nieuwe spullen post ik ook snel.Einde van de maand 26 en 27
febr. bestaat de winkel 1 jaar.De afgelopen weken zijn we erg druk geweest met de inkoop.
Om dit te vieren met de mooiste spulletjes ooit is aardig gelukt maar de verkoop gaat snel!
Op MP gaan de spulletjes als warme broodjes en ben zo vaak op verzoek open dat ik
voor die data misschien nog n keer op en neer moet naar Belgie of Frankrijk.
Nou dames,in ieder geval weer eens n post van mij en nu even bijlezen bij jullie allemaal
Liefs,Ingrid
.












9 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die nieuwe spulletjes!
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid.

    Ik ben helemaal weg van je timmermansbakje.
    Super, echt gaaf.
    De rest is ook leuk hoor, maar we hebben allemaal onze voorkeur toch....

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heleboel mooie plaatjes weer!! Genieten hoor, als je huis er zo mooi uit ziet. Ik zou mijn interieur geregeld met een toverstaf willen veranderen in een sfeervol geheel, maar ja, mijn tijd ligt momenteel ergens anders, dus het moet maar even zo. Ik heb vorige week wel mooie rieten lampenkappen gescoort voor op de slaapkamer en dat is wel lekker. De storende elementen zijn nu uit mijn slaapkamer. Op naar het volgende storende element!!! Hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft je niet te vervelen lees ik zo! De wijzerplaatjes vind ik ook erg leuk...inmiddels ben ik er al voor gezwicht en heb ik er zelf ook een paar in huis!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige spullen weer Ingrid. Ik vind je timmermansbankje ook prachtig maar ben ook helemaal weg van je kleine paspopje.
    En ik dacht dat je al veel langer bestond dan 1 jaar. Dus ik was vorig jaar maart een van je eerste klantjes toen ik mijn tafeltje voor mijn verjaardag in maart bij je haalde?
    Ben er nog altijd blij mee hoor!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks de wijzerplaatgekte blijven ze toch iets hebben. Helaas ben ik er nog geen mooi én betaalbaar betaalbaar exemplaar tegen het lijf gelopen. Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een super post en wat een gave spullen, heerlijk hoe jij metv je man op 1 lijn zit en met zoveel mooi's thuis komt telkens weer.
    het bankje de beelden de ,,,,,,tja alles zucht zo sfeervol.
    Je dochters werkje in een lijstje zo leuk en joh ik heb ook veel weggedaan hoor kan toch niet alles bewaren.
    Stage bij MG. Greggor dat lijkt mij heel gaaf mijn man en zoon zijn dol op MG. Greggor, ik ook alleen hebben mijn billentjes en heupen geen MG. Greggor maat:-(

    Lieve groetjes en een heerlijke post , Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als jij zo'n neus hebt voor al die leuke spullen zijn ze natuurlijk altijd ook weer heel snel weg hé.

    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,

    Wat een leuke spulletjes hebben jullie staan! Fijn dat de winkel zo goed loopt!!!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen