woensdag 17 februari 2010

de welbekende strijkstok!

Het paspopje kocht ik vorig jaar sindsdien heeft ze al heel wat plekjes in huis gezien!

De oude foto's op karton ben ik in de loop der jaren gaan sparen,nu spaar ik alleen nog de foto's
met kindertjes erop.Vooral waar n datum op staat ik heb ze van eind 1800!!






Kegels.....heb ze alleen vandaag nog thuis dan zijn ze alweer verkocht.Heb er echt
heel veel van verkocht.Zijn niet aan te slepen.













De plank ging ik vorige week ophalen ook eigenlijk voor de winkel,zelfs de kinderen vonden m
zo geweldig,als die het al leuk vinden nou dan kan ik er toch zeker geen afstand van doen!
Nu staan er mn mooiste Franse spoelkommen op en het weekeinde hebben we m gevuld met
stokbrood onderin en tapas bovenop.Helemaal leuk,heb m bij n dame met n antiek winkel
gekocht maar ook zei had nog nooit zoiets gezien,ken wel tafels met dit soort model uit
Scandinavie maar vindt m wel zo leuk dat ie (voorlopig)blijft!!Maar wie o wie weet waar t
eigenlijk voor gebruikt is????










Met Valentijnsdag kreeg ik deze prachtige rozen in mn lievelingskleuren groen/wit.Ook
nog n rozenstruik voor in onze tuin zo leuk natuurlijk staat dat nu niet in bloei maar man-lief
had n oplossing,zeeproosjes erin plakken kreeg zelfs ook nog n mobiele telefoon,vast n hint
omdat ik zo slecht met die dingen ben hoor m afgaan,zoek in de stress in tas-jas of noem eens
iets en vindt m standaard nooit op tijd,vergeet er dagenlang op te kijken ding is dan leeg,
vergeet m op te laden en na n week dat ik denk he lekker rustig is de telefoon heel leeg qua
batterij maar altijd vol berichten.Nieuwe telefoon nieuwe voornemens moet mn lief hebben
gedacht!!


En dan nu weer op naar de winkel voor de volgende openstelling op verzoek!
Ik ben bezig met n plannetje zit nu nog in mn hoofd om n kleinschalige fair rond de pasen
te plannen op t terrein bij de winkel,heb nog niet helemaal bedacht hoe ik t wil gaan doen
maar heb je interesse om ook met je (eigengemaakte of brocante of zelf gebakken,gekochte)spulletjes n gezellige dag te gaan verkopen?????Heb je n leuk idee?????Laat het me even weten
mailen kan natuurlijk ook altijd hamacometaal@online.nl is ons mailadres.Hou jullie op de
hoogte!
















15 opmerkingen:

  1. Hoi hoi wat ziet dat er gezellig uit en wat een mooi paspopje,hoort dat plankje niet gewoon op de tafel voor eten op te zetten,ik zag gister Jamie de kok op tv en die ging zoiets maken voor op tafel en had daar allemaal schaaltjes met eten op,in ieder ik vind het geweldig en zou het zeker daar voor gebruiken,je bent wel verwend door je man,wat lief en zeker kom ik een keer je kant op,om in je winkeltje te snuffelen en dat bakkie koffie lust ik dan wel haha,leuk om zoiets te organiseren,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat een heerlijke post en die kegels jaaaa leuk!!
    het plankje is heel apart en zo leuk op tafel o het is net een snoepwinkel bij jouw;-)
    Wat een enig idee om een faire te houden, nou ik kom langs.

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een genot om je foto's te bekijken met al dat moois!! En wat leuk zo'n planktafeltje op tafel. Ik zie het helemaal voor me lekkere warme stokbrood onderin en de tapas bovenop, zou dat tafeltje zo willen adopteren!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's! De paspop is ook erg mooi, ik hou daar wel van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwijl kwijl, meer kan ik niet zeggen.
    Ik heb niks om mee te komen staan op je fair, maar kom dan zeker langs.
    Groetje van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die plank. En als je een fair geeft dan kom ik zeker bij je kijken.
    Zou leuk zijn om meer blogdames te zien.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke spullen heb je weer op de kop getikt !
    Je madonna is ook mooi hoor ! Wat zonde van je vorige zeg !
    Je bent lekker druk met je winkeltje , super dat het zo goed gaat !
    Laat maar een datum weten , dan kijk ik of ik kan komen ( met of zonder spullen je zegt het maar )!
    Je bent lekker verwend met valentijnsdag !
    Doe mij ook zo`n man !
    Groetjes
    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, wat zit jij weer vol heerlijke plannetjes en wat heb je toch gezellige sfeerhoekjes in huis. Wat een apart plankje op tafel, leuk zo met de spoelkommen erop. En wat ben je heerlijk verwend met de Valentijnsdag, prachtig je rozen.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, helemaal leuk dit plankje op je tafel, goh zou hier ook zo mooi staan, zal toch eens rond kijken hahaha... En wat zie ik nou in je vorige post voor mooie kast van gebruikt hout staan, is dat een echte Piet Hein?!?!? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor. ;)

    liefs bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou er zijn wel weer leuke dingen aan de strijkstok blijven hangen hoor.
    Kijk weer verliefd naar je kleine paspopje maar vind die plank ook heel bijzonder hoor.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige dingen allemaal. Je hebt er echt een neus voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo

    Wat leuk dank je wel voor je reactie je hebt ook een leuke blog hoor en een leuke brocante winkel ,waneer zijn jullie open ?? Kom gauw weer langs groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooi blog,ik ontdekte het vandaag toevallig en heb me als volger aangemeld,
    fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een hoop leuke spulletjes bij elkaar??? Hoe kom je toch aan al die adresjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk die tafelplank.Zo op de foto lijkt de bovenkant veel gebruikt. mischien wel als extra wegstel ruimte op een werkbank bv.in een bakkerij. In iedergeval een prachtige aanwinst op tafel.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen