donderdag 12 november 2009

super aankoop!!





Op donderdag is er n marktje bij ons in t dorp ik ga er altijd wel even heen omdat t kluivendag
voor de hondjes is ze weten precies wanneer er markt is want ze sleuren mij erheen!
Aangezien we ook nog n logee-hond hebben die hier niets van begrijpt al dat gedoe op n
markt loop ik best wel voor gek met 2 honden die me voortsleuren en 1 die traag gaat strompelen.Er is ook altijd n kraam van de kerk en wat zag mn oog??Jazeker n mangelbak
n hele oude in de orginele kleuren groen/rood maar die zijn inmiddels al foetsie,nu is ie wel
erg strak lijkt bijna op n Action-nieuwe-mangelbak.Maar ik weet dat ze oud is en ben er
helemaal blij mee.Natuurlijk kan je ook wel n nieuwe kopen maar ja oud heeft net dat tikkie
meer al zijn er nu (nog) geen butsen en verf af.



Vorige week heb ik snel de boel omgegooid
we hebben nu weer de winterkamer.







Hier een van mn Franse kommetjes n tic heb er enorm veel van.






Fleur ligt graag onder de klepbank ze is vorige week gestereliseerd op n nieuwe manier dmv. n kijkoperatie.Ze heeft echt geen centje prijn gehad.
(wil je informatie over deze pijnloze ingreep bij honden en katten?Laat maar even weten)



Ja,dames van dat kluiven en t marktbezoek wordt je moe!









Dit is Senna de logee ik ben eigenlijk
n beetje haar pleegmama ze is zo lief!
Nou blij dat ik weer even wat berichtjes heb
geplaatst en gelezen,heb veel gemist jammer
dat Gea gestopt is.
Dat snel!!Ingrid






12 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Leuk dat je er weer bent. Ja sommige dingen gaan natuurlijk voor het bloggen. Dat begrijpen we allemaal wel denk ik. Die mangelbak is mooi, misschien kun je hem nog wel wat ouder laten lijken.

    Groetjes Lia
    En lekkere drukke dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Ingrid,

    Wat een geweldige aankoop...zo'n mooie witte mangelbak..en die witte kleur, lekker romantisch...
    En wat heb je een goed gezelschap, en zo rustig ook, als de dames hun slaapje doen hihihi..

    Liefs,
    Marijke van Ooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ingrid,
    Leuk dat je mij wilt volgen!
    Jouw site ziet er geweldig uit hoor.
    Dat witte hondje is niet mijn hondje maar wel die 2 op die foto ( Ziggy & Chico).
    Zo te zien en lezen ben jij ook gek op honden net als ik.
    Heel veel plezier met je Blog en groetjes van Joke * * * .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die mangelbak en gezellig met die kaarsen. Je hebt een goed gevoel voor inrichting denk ik zo.

    Oja, we hebben ook een hondje. Zibo. Nog een pup van 4 maanden. Een shitz tzu. Een manneke. Ik post later nog weleens een foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo da's een snelle actie! wat dacht je ik heb wat posten in te halen? en dan je mooie aankoop ook al geverfd.. Je gaat lekker! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft je niet te schamen hoor. Kan me voorstellen dat je niet aan bloggen toekomt met een winkel erbij. Mooie mangelbak en leuk zo'n verhaaltje over de honden. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super vondst!!! Die oude mangelbakken hebben toch wel veel meer dan een nieuwe hoor!! Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek, maar ze zijn behoorlijk prijzig. Geniet van je aankoop, en je honden zo te zien ook van hun aankoop.Succes met alle drukte, wat ik in een eerder bericht las.
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, wat een heerlijke honden heb je. Ik mis een hond nog steeds. Er is nu te weinig tijd. Want als je een hond hebt moet je wel tijd hebben om te wandelen en te borstelen en niet maar 5 minuutjes per plaspauze! Hahaha, met Benny, onze vuilnisbakkie, heb ik uren gewandeld, ook toen de kinders kwamen met de wandelwagen. En lekker borstelen, want hij had een prachtig vacht met een "broek" aan zijn kont. Het was een pracht van een hond, alleen een vuilnisbakkie-trekje bezorgde hem iets te korte pootjes, hahaha. Maar het was een schat, ook voor de kinders, je kon hem in de knoop leggen en dan bleef 'ie lief. Je hebt trouwens weer een plaatje van een mangelbak gevonden, prachtig! Mijn huis staat nog in de herfststand, maar over een week of twee, vlak voor de Sint, gaat de winterstand in!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk die onverwachte aankopen. Veel plezier met je mangelbak en met je lieve hondjes. De koekjes zijn inmiddels weer uit mijn jaszak verdwenen, want elke hond wist ze te vinden :)
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,fantastiche mangelbak.
    En,wat een leuke honden,zeg.
    Echt helemaal te gek.

    Groetjes Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldige vondst , die mangelbak , en wit geverfd heel fris geworden.
    Wat een lieve honden en leuk , hè dat zo zo precies weten dat het 'kluivendag' is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk verhaal met foto, en die franse kommetjes snap waar je passie vandaan komt hoor!

    Fijn je een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen