donderdag 10 september 2009

eindelijk,daar ben ik weer!

Alhoewel we al een tijdje terug zijn had ik niet eerder de tijd om eens achter de pc te gaan zitten.
De oudste is dinsdag pas weer aan t werk gegaan,jongste heeft t rijbewijs gehaald in 1x ook heel
knap,maar daar kom ik nog op terug.Pien was erg ziek terug van Frankrijk thuis gekomen erg
veel feestjes en verjaardagen dus mn dagen waren erg goed gevuld.

We hebben n heerlijke vakantie gehad in de mooie Loire streek en zoals je op de 1e foto ziet
hebben we ook wel heel wat brocante in kunnen kopen,wat je boven ziet is nog maar n deel
er is ook al veel verkocht omdat de winkel open is geweest t laatste weekeinde van Augustus.

We hebben n fijne vakantie gehad in zo'n mooie omgeving schattige plaatsjes maar helaas
te warm om echt kastelen te bezichtigen of alle mooie tuinen in de omgeving.

Goede reden om deze streek nog eens te bezoeken.

Het huis was geweldig n heerlijke tuin erbij mooi zwembad en prachtig weer meer heeft n mens
niet nodig merk ik iedere vakantie weer.




Normaal zijn de gite's kleiner die we afgelopen jaren hadden hier zat zelfs n afwasmachine in!
Zag er ook erg gezellig uit was n gite uit 1600.Geweldig he?



Tim had n twijfelaar helemaal voor m zelf.











Prachtig toch?





Zo en nu ga ik eens even bij jullie allemaal kijken wat ik gemist heb!De rest van de foto's
volgen en uiteraard ook van Lille want ook wij hebben daar rondgestruind al was t wel
zo vreselijk druk dat we zo af en toe dachten noooooit meer Lille,is inmiddels n beetje
bijgetrokken!
Nou dames ben toch blij dat ik er weer even voor ben gaan zitten!!







16 opmerkingen:

  1. welkom thuis!
    Zo te zien en te horen heb je een fijne tijd gehad!
    maar toch ook wel weer blij om thuis te zijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent!!
    ik sprak mijn ijsselsteinse vriendin en ik hoorde dat ze je winkeltje had gevonden....(je zou voor haar voor een kegelspel?? kijken???)Ze vind het heel leuk bij je!
    Je foto's zien er goed uit en fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad!!!
    Voor nuu een fijn weekend!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je er weer bent! Ben je in september ook nog een weekend open? Wie weet komt het er nu eindelijk van om even te komen snuffelen.. Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom thuis. Wat een idyllisch huisje! Prachtig die balken tot in de nok in het zicht. Mooie spulletjes heb je weer opgeduikeld. Had je geen karretje achter je auto nodig om al het moois mee te nemen? En feliciteer de jongste maar met het behalen van het rijbewijs! Dat is toch weer een mijlpaal! Alvast een fijn weekend!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige zolder !!
    Lijkt mij ook heerlijk om daar te logeren .
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid
    lekker dat je er weer terug bent !
    Ik kan me voorstellen dat je het fijn hebt gehad in frankrijk , je gite ziet er heerlijk uit ! lekker "frans " gewoon simpel .
    Je hebt ook weer leuke spullen gescoord !
    Lekker dat je zoon zijn rijbewijs heeft gehaald in 1 keer ! Enne nu de autosleutels maar opgeborgen , want anders is je auto weg wanneer jij `m nodig hebt !
    Wat vervelend dat Pien ziek is terug gekomen , is ze al wat opgeknapt ?
    Hoe is het met je schoonvader , is hij al weer op de been ?
    Ik wens je een fijn weekend toe
    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,

    Dank je voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Ik ben meteen even bij jou komen "snuffelen" en sta versteld van die mooie gite waar jullie naartoe zijn geweest. Wat een schitterende omgeving om je vakantie in te vieren zeg !

    En je eigen winkeltje ? Helemaal leuk dat je die droom verwezenlijkt hebt, ik wordt er knap jaloers van ! Zou me heel leuk lijken om zoiets te kunnen doen....

    Waar woon je ergens ? Is misschien wel een keer leuk om eens te komen kijken als ik tijd heb !

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Leuk dat je er weer bent. En je hebt een leuke vakantie gehad, dat is mooi. Leuke huisje. En je zoon het rijbewijs. Ook fijn, mijn jongste begint in decemeber. En jij vond het dus druk in Lille. Ik vond het wel meevalllen. Ligt misschien aan de plaats waar je was, vlakbij die braderie was het vreselijk druk.

    Fijn weekend groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ingrid, heel hartelijk bedankt voor je berichtje op mijn nieuwe blog. Heb je blog toegevoegd hoor. Volgen gaat nog niet, dan komen er ook dingen van mijn werk tevoorschijn. Moet dit nog even uitzoeken. Heb ook even jouw blog bekeken, wat een mooie spulletjes heb je! En een eigen winkeltje, superleuk. Kom binnenkort een beetje uitgebreider bij je langs. Heel fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer terug bent! Ik ben blij dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Zo te zien hebben jullie behoorlijk wat leuke spullen meegenomen!

    Hartelijke groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je erweer bent,betekent ook dat alles weer wat beter gaat toch met je schoonvader,je foto`s zien er super uit,is vast genieten geweest,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    fijn dat je zo'n leuke vakantie had .............mooie spulletjes gekocht , zie ik op de foto's .
    Hoe gaat het verder in de familie wat betreft de gezondheid , is je schoonvader weer aan de beterende hand ??
    Nou , ik hoop dat je een beetje bent bij gekomen want het waren heftige maanden voor jullie he .......
    tot de volgende keer
    hartelijke groeten van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid!

    Je bent er weer; zo te lezen hebben jullie het hartstikke naar jullie zin gehad en ben je al weer druk aan de slag geweest. Hebben jullie de batterij een beetje kunnen opladen na de hectische tijd die jullie achter de rug hebben? Ik hoop van wel!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid, welkom terug van een geslaagde vakantie, het ziet er allemaal heel mooi uit. Gefeliciteerd nog met je zoons rijbewijs, knap hoor in één x goed.
    Fijne zondag.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ingrid

    Wat leuk dat je me een berichtje stuurde...
    en wat een heerlijke vakzntie heb je gehad...veel sterkte met de zieken in je familie!
    veel liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je er weer bent Ingrid. Ook al ben ik hier ook veel te weinig hoor de laatste tijd.
    Maar hopelijk als het straks gaat 'winteren' dat ik het dan toch wel weer fijn vind om lekker even inspiratie bij iedereen op te doen.
    Je laat toch nog wel even goed zien wat je allemaal op de kop getikt hebt he?

    Veel liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen