dinsdag 21 juli 2009

Dankjewel Princess!!!

deze mooie roze bloemen zijn voor jou lieve Marian om je te bedanken voor de award!En niet alleen voor de award maar ook voor al je lieve woorden tijdens de bange dagen om mn mams.DANKJEWEL.

Ik geef de award door aan Peet van Naiif Nostalgie,geen idee of haar pc en rug t al weer doen.
Ik heb voor Peet gekozen omdat ik geniet van haar post haar ontzettend leuke verhalen.En wij n tijdje terug in de winkel zo gezellig hebben zitten kletsen alsof we elkaar al jaren kenden!Peet,hoop dat we nog heel lang van je mooie foto's en verhalen mogen genieten!
De 2e award geef ik aan Corry (hihihi beetje gemeen he?)zij is vanaf t begin van de winkel
een hele trouwe klant maar ok op onze blogs is zij regelmatig te vinden.
Ik vindt t een extra duwtje in haar rug om haar mooie huis,creatieve ideen met ons te delen!
Dus Corry pak je nieuw gekochte camera en aan de slag ermee!Je eerste award heb je al nog
voor je blog n feit is!!En alle andere dames die al in de winkel zijn geweest via de blog dit
duwtje in de rug is ook voor jullie!!

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je prachtige boeket! Nu nog in het echt!! LOL grapje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid ,
    van harte met je mooie award !! En doorgegeven aan ook weer twee prachtige blogs..........goed gedaan !
    Je tafeltje en spiegel uit de vorige post zijn ook heel mooi geworden , jij blijft ook bezig he.
    Fijne dag nog en groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid
    Wat een verrassing !!! Wat een lieve woorden , ik word er stil van .Maar dat is wederzijds hoor !!
    Mijn pc doet het weer en mijn rug gaat ook steeds beter !
    Ik ben inmiddels een weekje op vakantie geweest en het word weer tijd om wat van me te laten horen ! Nu helemaal na deze mooie award ! Maar wij zitten hiet alweer met een grote klus , dus vandaag kan kom ik er nog niet aan toe , maar ik beloof je dat ik het snel ga doen !
    Lieve Ingrid bedankt voor de award en je blogvriendschap !
    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award.
    En fijn dat je weekendje brussel nog wat heeft opgeleverd.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen