woensdag 25 april 2012

aha daar is ze weer!!!/brocante van Ria-Bonhof!

 Daar is ze weer,EINDELIJK!!sorry hoor ben zo druk met van alles behalve bloggen!
Met mijn moedertje gaat t al een week goed,de afgelopen maand was waardeloos zat
meer in t ziekenhuis dan waar dan ook!Bah maar hou mn vingers gekruist dat t deze
chemo-rust-weken wat beter mag gaan,gun t haar zo,niet fijn hoor als je moedertje zo ziek
is en je kan alleen maar wat toekijken soepjes brengen omdat er ook op t zienhuisvoer
is bezuinigd eten is t niet meer te noemen!

De fair komt er snel aan he schrijf even in je agenda ZATERDAG 26 MEI VAN 10 TOT 4!
Er staan dit jaar maar liefst 17 kraamhouders dus ik ben erg druk met regelen en organiseren
Belooft echt een geweldige fair te worden veel heel veel brocante maar ook nieuwe spullen,
lifestyle,sieraden,hennatatoeages,taart&cupcakes,zelfgemaakte spullen voor huis en tuin,vintage,
babydekens en knufels handmade,labels,shawls nog meer brocante en natuurlijk veel gezelligheid
geen entree voldoende gratis parkeerplaatsen lekkere koffie en thee,nou vertel eens wat moet ik
nog meer vertellen om je over te halen om er bij te zijn!!

 Flessenrek stond dus binnen is wel verhuisd,was n poosje geleden bij BONHOF/Ria wie kent
haar niet...hahaha wie er nog niet is geweest,ga eens kijken is er TE LEUK!!Kom altijd met
een volle tas thuis!!Dit plaatje komt er vandaan helaas Ria je was er niet,hoe is t nu met je.
Als ik maar even tijd heb kom ik bij le langs even kijken hoe t nu met je is!

 Toonbank!Wat n commentaar kreeg ik erop van thuisfront zwager keek me aan alsof ik
nu toch echt aan n tripje gesloten inrichting toe was.Man-lief trok zn wenkbrauwen op
en zei maar niets meer.T kreng weegt enorm hen m ff opgehaald in Venray paste op 5 cm.
in de auto,4 trappen afgetilt met Tim die af en toe ook denkt dat zn moeder gek is.

Maar wat doe je dan?Gewoon rijden,zeker zaten 8 laklagen op dus weken schuren met die
super armen van mij!!Maar met t resultaat ben ik blij!!
mooi blik Ria!!ben er heel blij mee!

laatste aanwinst schoenen eind 1800

  


 De meesten van jullie weten wel dat mijn oudste Tim een beperking heeft vandaar dat ik ieder jaar
een moeder-verwendag heb dit jaar naar een paardenmelkerij een wat??Ja een paardenmelkerij was zo gaaf!!Als je een kinderfeestje hebt,vijgezellendag of weet ik veel wat en dit lijkt je wat vraag maar
om t adres was enorm leuk,er wordt chocolade gemaakt van de melk,likeur,creme's maar ik vondt de
stallen stiekum t leukst had er de hele dag willen bivakeren!



Uit eten in ons dorp 46 vrouwen lijkt dan werkelijk een kippenhok,was weer super lieve moeders,
volgend jaar weer!We kunnen hier een half jaar van nagenieten en een half jaar naar uit kijken!!

Ik hoop dat mn  volgende post niet weer zo lang op zich laat wachten,zag wel dat er n nieuwe
manier van bloggen komt!!!O,jee heb net weer n nieuwe laptop gekocht de andere is mors-dood!
Dus mocht ik niet meer verschijnen........hahaha

Misschien weten jullie t al van Lynda maar ik loop mee met de KIKA-RUN in t  team van Stella
May als jullie willen kunnen jullie ons mee helpen door even naar de pagina gaan van KIKA
Stella opzoeken en jullie kunnen ons sponseren al vanaf €1,00.
Laten we t doen voor de kinderen die lijden aan deze afschwelijke ziekte.1x geen koek bijj de
koffie 1x geen chocolade bij de thee misschien 1 x minder langs de kringloop???
KOM OP WE KUNNEN N VERSCHIL MAKEN!!

Zo weer half 2 s'nachts deze adhd gaat slapen.Lieve groet,Ingrid

10 opmerkingen:

  1. Oh zeg wat leuk weer wat van je te horen/ zien
    Allerlei nieuws hier ;)
    Hopelijk blijft het even goed gaan met je moeder.
    Lijkt me zo erg als je moeder zo ziek is.
    Verder ben je dus lekker druk en leuke uitjes.
    Het gaat goed met je.

    En leuk je flessenrek.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja !! wanneer ben je geweest dan ??? ik weet van niks..de meiden hebben het niet eens verteld...grrrrr.....ga ze gelijk uithoren onder de koffie !!...ik zie heel veel Ria Bonhof !! hahahahah!!...wieweet neem ik wel vrij zaterdag 26 mei...hihihi!! tot gauw ...liefs Ria...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid,

    kan me voorstellen dat het zwaar is om je moeder zo te zien... heel veeeel sterkte. je mama verwenddag ziet er lief en gezellig uit. En die toonbank...superrrr

    Ik zie je snel.
    Dikke kus,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heftige tijd die je moeder (en haar dierbaren) nu doormaken, ik hoop dat het zo goed blijft gaan als op dit moment! Je toonbank is echt geweldig, die had ik ook niet laten staan ;) Succes met de fair-voorbereidingen.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,

    Ben al veel te lang niet bij je wezen "buurten" op je blog bedoel ik dan he? haha...
    Je hebt weer van alles meegemaakt en nu nog steeds met je moeder, wat spannend allemaal voor haar en jullie...
    Ik lees natuurlijk ook nu pas van je fair en vroeg me af of je nog een plekje over had, haha... zal wel niet want je hebt er al lekker veel... maar als je nog wel een plekkie hebt.. ik hou me aanbevolen want ik ben van alles (nachtkastjes, oude stoeltjes, krukjes, serviesjes enzovoorts) aan het uitzoeken om te verkopen, maar dan niet in m'n winkel want daar past het niet meer bij... Nou, ik ben benieuwd!

    Lieve groet en sterkte met je moeders gezondheid.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo da's nog eens een van alles wat update en vooral fijn dat het nu even beter gaat met je moeder, hopen dat dit zo blijft. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. in Venray?!?!??!?! whahaahahaha das dus bij mij in de buurt he!!!! Hadden we samen een lesje kunnen hollen :P!
    Lekker doen, lekker die die wenkbrauwen laten trekken...niks van aantrekken! DOEN!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maken jullie een zware tijd door.. ben blij dat het nu even beter gaat met je moeder. Hopelijk blijft dat zo... Je toonbank is prachtig!! en mannen tja even wennen haha.

    Ik wens je een fijn weekend en veel plezier op de fair.
    xoxo Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, ook wat meer fashion erbij! En vrolijke kinderdingen zijn altijd leuk. Veel succes er mee ;
    Kindersieraden
    Kinderarmband

    BeantwoordenVerwijderen