donderdag 8 december 2011

gewoon wat veranderingen

blijft mooi


 Op inkoop had ik laatst een heel stel prachtige sluiers gekocht.Op dit sluiertje was ik
direct 'verliefd'dus meenemen,hier kan je zo heerlijk mee stylen.


Ook super de witte blikken hoedendoos!


 de schoentjes zijn zo mooi sleets dat zijn ook blijverdjes.
 de buste heb ik een jaar vorig jaar naar Elburg geglibberd voor haar maar iedere dag geniet ik er weer van!
Mn mond is weer fancy!Heb ik toch echt n over volle kleding kast maar vanmorgen zocht ik iets van  n bourka helaas.Moest nog even op inkoop dus een shawl 6x om mn nek omhoog
getrokken en klaar.....

Vanavond naar de tandarts en die was ook met n beter been uit zn bed gekomen.
Nu zit er een roze plascticje met n tandje in mn mond gek gevoel praat alsof ik in n
toneelstuk zit maar alles beter dan het heksje waar ik op leek getver...

Morgen dus lekker naar de winkel met n complete mond.
Voor diegene die van plan zijn om morgen naar de winkel te komen ik ben open
                             VAN 10.00 TOT 13.00!!!!

Aankomende week de puntjes op de i en dan is de kerstspecial daar!

Dus als je van oude,antieke,vintage,retro kerstversieringen bent voor een betaalbaar
prijsje.....kom dan 16 of 17 December naar t Brocante Sfeertje.

Fijne avond,Ingrid

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi weer!! hihi ik zie het voor me hoe je er nu erbij zit!! Vel suc6 nog met de laatste loodjes, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi zeg, kun je inderdaad leuk mee decoreren zo een mooie sluier.
    Zet hem op met de laatste loodjes voor kerst

    Liefs
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotos weer en die laarzen zijn super!!

    Liefs en een fijn weekend,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie hoekjes
    leuk om te zien .
    Een fijn weekend
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen