woensdag 8 december 2010

mjammm koekjes van eigen deeg!

good housekeeping...is even niet van toepassing,heb zelfs nog helemaal geen kerstversierinkje hangen helemaal niets.Ben net terug uit de winkel.






Lindy bakt heel graag en als ik t mag uitkiezen,
kies is deze zalige schuimkoekjes zo lekker
hard van buiten heerlijk zacht van binnen
Jammer dat t pure caloriebommen zijn!



















De AGA is echt geweldig ik gebruik vooral de langzaam-aan-oven vaak bijna dagelijks
voor aardappels en groentes in te bereiden en t smaakt zo veel lekkerder da's echt.
Morgen de laatse dag ma flodderen in de nieuwe winkel en dan moet t klaar zijn!Vandaag
de klepbanken n mooie plek gegeven,we hebben er 3 uit Zweden ze zijn echt prachtig.
De gastverkoopster komt morgen haar spulletjes uit stallen en vrijdag heb ik nog n
inkoopmiddag en dan....Ik las ik de krant onder mijn advertentie dat er in de Veemarkt
in Utrecht ook n markt is.Dus dames als je daar heen gaat,misschien n leuk idee om te
combineren met n bezoekje aan IJsselstein??Zou t toch wel leuk vinden om wat meer
blogdames te mogen ontvangen.
Morgen krijgen jullie eindelijk eind resultaat-foto's te zien van de winkel ik ben tevreden!
Slaap lekker,Ingrid

6 opmerkingen:

  1. Die koekjes zijn goed gelukt.

    En jij veel plezier, jammer dat je zo ver weg woont, helaas.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lekkere, leuke koekjes...!!

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nu ben ik jaloers op je AGA. Ik vind het zulke sfeervolle keukenapparatuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhhh heb jij een AGA!! ooo wat gaaf...wat zien die koekjes er heerlijk uit zeg. fijn dat de winkel zo lekker opschiet. zou heel graag komen maar urecht zit er ff niet in. mijn nichtje wordt 40 dus we gaan met en heel stel rihting amsterdam
    maar wie weet een volgende keer. zou het wel leuk vinden...
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. spannend hoor zo vlak voor de nieuwe start alvast veel succes.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooo dit ziet er beter uit hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen