vrijdag 9 oktober 2009

open dagen,10,30 en 31 Oktober

Ben helaas nog steeds vréselijk aan t hoesten,proesten en alle andere griep-toebehoren!Wil
maar niet overgaan ondanks alle anti-noem t maar op die Martin de laatste dagen voor mij
heeft ingeslagen.Maar toch gaat mn winkel morgen open!

In de maanden okt,nov en dec ga ik ook de 2e zaterdag van de maand open van 10 tot 4.
Gelukkig heb ik in de Ardennen vorige week nog leuk kunnen inkopen,ben n beetje
hebberig geweest er staan nu dan ook héle grote spiegels in de winkel van maar liefst
1.40 hoog!!Ga morgen mooie foto's maken had er de afgelopen dagen heel de moed niet
voor.






Behalve die mooie spiegels is al t zink morgen met 10 o/o korting en veel van mn stoelen
zijn deze maand maar €12,50.
Buiten is n koopjeshoek daar zijn leuke aanbiedingen voor maar €5,00.
Dus verveel je,je morgen kom dan even gezellig langs.Koffie/thee anti-griepine en lekkere
koekjes staan klaar op de Panoven 93
IJsselstein (Utr.)
Ook als je,je niet verveelt ben je van harte welkom!In ieder geval n fijn en zonnig weekeinde
allemaal!!







10 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie spullen,wat jammer dat ik al over me budget zit,maar zie dat je niet ver bij me vandaan zit,dus kan altijd nog een keertje komen kijken,fijn weekend en hoop dat je gauw opknapt,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ingrid.
    Wat heb je weer veel mooie spulletjes ingekocht.Kom zeker weer even gezellig langs om bij te kletsen.
    Fijn weekend en tot gauw
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    het ziet er allemaal super uit en wens je veel succes met de verkoop.Hoop ook dat je griep snel overgaat, ben bang dat het hier ook toe zal gaan slaan, ben ook niet helemaal fit, veel stomen zeggen ze....
    Fijn weekend,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me nog steeds leuk om eens een keer langs te komen. Maar heb ook vandaag weer geen auto. Hoop dat je een leuke en succesvolle dag hebt.

    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. petje af dat je ondanks je geproest zoveel bergen verzet, met mooi resultaat.
    Vandaag gaat niet lukken maar kom zeker lang in je winkel.
    Heel veel plezier en een goed weekend Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HALLO INGRID
    WAT IK JE WILDE VRAGEN,WAT KOST JE ROZE ROZENKRANS,MISSCHIEN KOOP IK HEM WEL VAN JE.
    VERDER HEB JE LEUKE SPULLETJES HOOR.LAAT JE ME HET WETEN,DANK JE.

    OMA NIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ingrid,het ziet er allemaal super uit.
    Lijkt ons wel leuk om een keertje bij je lang te komen.
    Ik hoop dat je gauw opknapt van de griep.
    Alvast succes met je verkoop en een fijn weekend.

    Gr Inka en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Ingrid
    Wat balen dat je griep zooo lang duurt zeg !
    Ik hoop dat ie snel weer weg is , even flink aan de vitamine want dat kan een zakenvrouw toch niet gebruiken he ??!!
    Je hebt weer leuke spullen op de kop getikt !
    Ik hoop eerdaags weer een keer gezellig langs te komen !(maar momenteel sta ik in jou richting zo lang in de file ..door de wegwerkzaamheden )
    Ik hoop dat je een goede dag hebt gehad vandaag , geniet van morgen .
    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid, wat vervelend dat je nog steeds niet helemaal de oude bent, hopelijk gaat het snel over. Je heb weer leuke spulletjes en er sfeervolle foto's van gemaakt. Ik wens je leuke dagen toe met een goede verkoop. Ben trouwens benieuwd naar die grote spiegel.
    En nog bedankt voor je massagetip.
    Fijne zondag en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ingrid,

    Ik reageer nu even uit naam van mijn moeder (Oma Nijn). Je had haar een berichtje gestuurd met een bedrag voor de rozenkrans. Ze wil hem voor die prijs graag van je kopen. Vind je het goed als ik dat met je verder regel, omdat ze nu ziek op bed ligt. Mail me anders even op barnyard@zonnet.nl
    Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen