dinsdag 28 april 2009

Bijna koninginnendag!!



Na n heel goed weekeinde in de winkel met veel gezellige
mensen,waaronder Peet die bij mij langskwam,wat erg
gezellig was,alsof we elkaar al tijden kenden.Je weet in ieder
geval van elkaar hoe t huis er uitziet de schuine wand...o ja de
kipjes,de slaapkamers alles kwam zonder uitleg aan de orde.
Peet ik heb er van genoten!Ook Kim kwam even langs
zij is al echt n 'vaste'klant leuk hoor!Was heel gezellig aan de
lange tafel met n kopje thee erbij!
Maandag heb ik n aantal dames van de organisatie van de
verwendag terug verwend Liset mn vriendin en buurvrouw
en Marga n moeder waar ik iedere verwendag toch weer naar toetrek waren er ook bij.
Ik heb n high-tea in elkaar geflanst was zo leuk 6 potten thee en heel
veel hapjes!Dan ben je toch n gelukkig mens is t niet?
Nu op naar 30 April!Hebben jullie er ook zo'n zin in?Vanavond ga ik spullen uit
de winkel verzamelen nog wat flyers van de winkel copieeren en dan de 30e heel
vroeg uit de veren!Ons dorp is zo prachtig de bruggen zijn rood-wit-blauw,de
straten met oranje slingers en t zonnetje laat zich regelmatig zien verneem ik net!
Het wordt vast weer n hele gezellige dag.
IK WENS JULLIE ALLEMAAL HEEL VEEL PLEZIER EN ZON TOE!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid .
    het was erg gezellig bij je !!Leuk je man en hondjes ook te ontmoeten ( je hond inmiddels gewassen ??!! ha ha ).
    Ik wil jou succes wensen op de koninginnenmarkt en een goede verkoop !!
    Ik ga ook lekker struinen op de markt .
    Groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ingrid, nou krijg ik me opeens een trek in iets zoets haha
    Ja ik heb er ook zin in, hier in het dorp hebben we een vrijmarkt en er worden veel aktiviteiten georganiseerd en s'avonds is er Oranjebal.
    Ik wens je een gezellige Koninginnedag toe.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dat gebak er lekker uit !
    Gelukkig word je van kijken niet dik:) Ik wens je een hele fijne Koninginnedag .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hou Ingrid
    wat Trudette zegt klopt niet helemaal ????????ik word van kijken wel dik!!!!maar het ziet er lekker uit hoor.IK ga naar Emmen ,daar is een grote vlooienmarkt.
    allemmaal een heeele prettige dag toegewenst.
    Oma Nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij trokken ook die heerlijke oranje koeken je blog op ,haha.
    Het word vast gezellig bij jullie in IJsselstein op koninginnedag.
    Allemaal duimen voor mooi weer op die dag.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is altijd gezellig om langs te komen bij je. Je hebt ook altijd van die mooie spulletjes. Daar word ik erg hebberig van.
    De terrines zijn inmiddels gevuld. Foto's staan op mijn blog. Veel plezier met Koninginnedag. Ik ga lekker IJsselstein in. Ik neem aan dat jij Vreeswijk onveilig gaat maken. Is het trouwens nog goed gekomen met het kapsel van Fleur? Och och wat zag die eruit zeg. Maar ze heeft in ieder geval lekker kunnen spelen.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid ,dat ziet er lekker en gezellig uit op je foto's.
    Ik hoop op mooi weer voor iedereen en ook voor jou met je verkoop van die leuke spullen.
    tot de volgende keer, groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook een mooie dag gewenst....en nog belangrijker een goede handel natuurlijk....
    En neem maar een lekker tompouce.......
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOhhhhh ben jaloers hoor dat ik er niet bij kan zijn in Nld. en dan zet jij van die lekkere gebakjes op je blog hahahahaah..... fijne dag Ingrid en geniet er lekker van,

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gebak ziet er erg lekker uit, ik wens jou ook een goede koninginnendag toe. Jullie dorp lijkt mij mooi om te zien, met de versierde bruggen.
    Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    wat gezellig dat je even bij mij langs bent geweest en me volgt. Ik heb een opdracht voor je, kom je nog even bij me langs, hoop dat je het leuk vind :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen