vrijdag 23 januari 2009

sfeerhoekjes

Gisteravond nog maar even wat van m'n hoekjes op de foto
gezet.Dan kan t buiten wel snertweer zijn als t binnen maar
gezellig is.

De meeste spulletjes komen overal en nergens van
vandaan.
Vooral de kleine wassen buste koester ik die gaat
nooit de deur uit,die is zo mooi.
Evenals de Mariabeelden tot groot ongenoegen
van mn kids die t maar vreemd vinden m'n moeders
altaar roepen ze nogal eens.Maar ik vindt de beelden
prachtig en ben dan ook nog steeds op zoek naar n
hele grote maria.



























7 opmerkingen:

  1. Zo zouden mijn kinderen ook reageren op mariabeelden maar als je het nou toch leuk vindt! Nu ik weet(lang leve de vele foto's op blogspot) dat iedereen hoekjes van van alles en nog wat maakt schaam ik me niet meer dus lekker doorgaan,ziet er gezellig uit bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je mijn blog volgt!
    Ik zie op jou blog dat we ook zo'n beetje dezelfde smaak hebben.
    mijn hondjes zijn van die tutjes, die willen absoluut géén vieze voetjes!!!
    groetjes v. Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn leuke gezellige hoekjes. De buste is inderdaad erg mooi. Waar haal je zoiets nou vandaag? Echt apart. Ga je ook via het internet verkopen?
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je lieve woorden. Leuk dat je even langs bent geweest.
    Wat gaaf dat je binnen kort een winkeltje gaat openen, heel erg spannend allemaal.
    Heel veel succes ermee.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, een winkeltje.........ben benieuwd.
    Leuke hoekjes heb je gemaakt.....genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja je zou het haast denken dat we in de handel gaan, ik kan me de reactie van jou man wel voorstellen! Maar ik hou ze niet allemaal zelf hoor, zoals je misschien al in eerdere berichten van mij hebt gelezen houden we in het voorjaar een verkoop, dus je raadt het al, alvast een beetje voorraad aanleggen. Leuke blog heb je trouwens! Ik kom zeker nog een keertje terug!
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    het lijkt soms wel dat de kringloopwinkels iedere week duurder worden, maar van marktplaats vind ik dat ook! zou het door de kredietcrisis komen?
    dat er meer mensen 2de hands willen kopen en de kringloop daarvan profiteren?
    wij gaan nooit over de grens naar rommelmarkten, wat denk je? waar zouden we het beste naar toe kunnen gaan als we dat eens willen?

    BeantwoordenVerwijderen